۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

مرحله دوم اسب تروا - ورود به بیت رهبری

گرچه با پیروزی عظیمی که با تاکتیک اسب تروا در 22 بهمن داشتیم میتوانیم چند وقت آسوده خاطر باشیم ولی بهتر است که از حالا شروع به برنامه ریزی و هماهنگی برای مرحله دوم استراتژی اسب تروا بکنیم.
مرحله دوم ورود به بیت رهبری

آیا فکر کردید که بزرگترین ضربه را چگونه میتوان به نظام زد؟
از درون نظام!

ما اینک باید وارد بیت رهبری بشویم، هر چه زودتر بروید و عضو بسیج شوید ریش بگذارید، حمام نروید، مستند های "NATIONAL GEOGRAPHIC" را به دقت تماشا کنید و در رفتارتان تمرین کنید که کسی شکی در بسیجی و ولایتی بودن شما نکند، تمام روز شیرکاکائو و ساندیس بنوشید... ولی در نظر بگیرید که بسیجی کم نیست و شما فقط از روی تقلید نمیتوانید تا به بیت رهبری برسید لذا باید کاسه داغتر از آش باشید و پیشتار و رهبر جمع خود.
اینطور آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. اگر در تظاهراتی موسوی حضور یافت و دیگران به او فحش دادند شما بهش به قصد قتل(برای اینکه واقعی بنظر بیاد) حمله کنید، اگر به دیدار آقا رفتید و دیگران دست ایشان را بوسیدند شما شصت پای مبارک ایشان را میک بزنید...
خلاصه اینطوری دیر یا زود وارد سپاه یا نیروی انتظامی میشوید
در آنجا احتمالآ شما را میفرستند به زندانها برای شکنجه دستگیرشدگان، اینها لحظات حساسی میباشند که شما باید اطاعت مطلق و همسویی خود را به نظام و رهبری نشان دهید پس نگذارید همکار شما به شما شکی کنه و با شدت شخص را مورد ضرب و شتم قرار دهید چنانکه همکار شما مجبور شود جلوی شما را بگیرد و شما را آرام کند.
و با این قاطعیت سالها ادامه هید تا یک زمانی وارد بیت رهبری شدید و رهبری اطمینان کامل به شما دارد..
درا ینجا هست که میتوانید ضربه واقعی را به نظام بزنید

۱ نظر:

  1. سلام. لطفا با من از طریق ایمل تماس بگیرید. کار مهم و سریعی با شما دارم. freeindex.ir@gmail.com

    پاسخحذف